MAGYARORSZÁGRÓL PÁR PERCBEN projekt célja, hogy a tanulók játékos, élményszerű módon ismerkedjenek meg hazánk főbb tájegységeivel. A 4. évfolyamos környezetismeret tantárgy egyik fő témaköre: Hazánk, Magyarország. Ezen belül a nagytájak megismerését választottuk projektünknek, ezt dolgoztuk fel hagyományos és digitális eszközök, módszerek segítségével. A tanulók csoportokban dolgozva ismerték meg a nagytájak jellemzőit, majd egy saját készítésű podcast sorozatban mutatták be azokat. A podcastek saját, osztályon belüli használatra készültek, céljuk az aktív tanulás megvalósítása, az önálló tanulás tanítása, az információk rendszerezése, összegzése. A podcast meghallgatása különösen hatékony módszer volt azok számára, akiknek nehezebben megy az olvasás, így számukra a hallás utáni feldolgozás megkönnyíti a megértést és az ismeretszerzést. A hallgatott szöveg segíti a szóbeli szövegértést, a tanulás élményszerűségét és a befogadást.
https://drive.google.com/file/d/11zB6GveQzX-P7mnTmB3NhjRKaDM-PPuJ/view?usp=sharing